OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Janusz Gudalewski
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana – polegająca na budowie przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości 76,50 m wykonanej z rur PCV o średnicy 160 i 200 mm z wykonaniem przejścia pod drogą metodą przeciskową w rurze osłonowej stalowej oraz na remoncie parkingu polegającym na wymianie 1261 m2 nawierzchni z płyt drogowych sześciokątnych (trylinka) na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej przy budynku Starostwa Powiatowego w Sokółce przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 8 AG.3421/6/06
AG.3421/6/05

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 €

 

Nazwa i adres zamawiającego

Zarząd Powiatu Sokólskiego, 16-100 Sokółka, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8

 

Określenie trybu zamówienia

Przetarg nieograniczony

 

Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego, pokój nr 41 lub pocztą składając wniosek o wydanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na adres ag@sokolka-powiat.pl lub na numer faksu (85)7112008.

 

Opis przedmiotu oraz wielkości zamówienia

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) – ,,45223300-9 – parkingi” i ,,45232400-6 – prace budowlane dotyczące budowy kanałów ściekowych”.

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana – polegająca na budowie przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości 76,50 m wykonanej z rur PCV o średnicy 160 i 200 mm z wykonaniem przejścia pod drogą metodą przeciskową w rurze osłonowej stalowej oraz na remoncie parkingu polegającym na wymianie 1261 m2 nawierzchni z płyt drogowych sześciokątnych (trylinka) na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej przy budynku Starostwa Powiatowego w Sokółce przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 8

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy czym:

I – część zamówienia dotyczy budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej,

II – część zamówienia dotyczy remontu parkingu

 

Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

 

Termin wykonania zamówienia

I – część zamówienia 7 dni od przekazania placu budowy

II – część zamówienia 40 dni od podpisania umowy

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

I – część zamówienia

Warunek udziału w postępowaniu

 

Sposób dokonywania oceny spełniania warunku

Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności

Prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczej w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych

Zapewnienie osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami o specjalności instalacje i sieci sanitarne

Spełnianie warunków określonych art.22 ust.1 i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

W oparciu o oświadczenie

Posiadanie wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego

Zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych, których przedmiotem była budowa kanalizacji sanitarnej o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej, niż 25000 zł

Posiadanie wymaganego sprzętu tj koparki, spychacza lub koparko-spycharki, samochodu samowyładowczego, ubijaka spalinowego, urządzeń do wykonania przecisku

 

II – część zamówienia

Warunek udziału w postępowaniu

 

Sposób dokonywania oceny spełniania warunku

Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności

Prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczej w zakresie budowy nawierzchni drogowych

Zapewnienie osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami o specjalności w zakresie budowy dróg

Spełnianie warunków określonych art.22 ust.1 i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

W oparciu o oświadczenie

Posiadanie wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego

Zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych, których przedmiotem była budowa nawierzchni utwardzonej wykonanej z kostki brukowej o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej, niż 100000 zł

Posiadanie wymaganego sprzętu tj koparki, spychacza lub koparko-spycharki, samochodu samowyładowczego, ubijaka spalinowego,

 

Informacja na temat wadium

Wadium nie jest wymagane

 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Cena - 100%

 

Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego pok. 62 (sekretariat) do dnia 8 lipca 2005r. do godziny 1000

 

Termin związania ofertą

30 dni