o szacunkowej wartości zamówienia poniżej 60 000,00 euro
Starostwo Powiatowe w Sokółce, 16-100 Sokółka, ul. Marsz.J.Piłsudskiego 8, woj. podlaskie,
powiat sokólski, tel. 085 7110826, fax 085 7112008, www.sokolka-powiat.pl, e-mail: ag@sokolka-powiat.pl, ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych, polegających na przebudowie instalacji elektrycznej ogólnej i oświetleniowej ( kod CPV 45310000) wraz z wymianą tablicy głównej i tablic rozdzielczych piętrowych ( kod CPV 31211000) oraz wykonanie w budynku instalacji sygnalizacji alarmowo- pożarowej
(kod CPV 45312000).
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej, częściowej lub równoważnej
Termin wykonania zamówienia- 60 dni od podpisania umowy
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena (koszt)- 100%
Wadium – 4 000,00 zł.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego, lok.:41 lub za zaliczeniem pocztowym.
Uprawniony do kontaktów z wykonawcami – Janusz Gudalewski
e-mail:ag@sokolka-powiat.pl, tel.(085) 7110826 lok.41, w godz. 9:00-14:00
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok.62
Termin składania ofert upływa dnia 6 sierpnia 2004. o godz.1000
Otwarcie ofert nastąpi dnia 6 sierpnia 2004. o godz.1015 w siedzibie zamawiającego w lok.29.
Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności,
- posiadają uprawnienia do wykonania określonych czynności,
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
- posiadają niezbędny potencjał techniczny,
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych
- umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz pełnomocnictwo do reprezentowania tychże podmiotów, jeżeli umowa nie zawiera pełnomocnictwa( dotyczy tylko Wykonawców występujących wspólnie).
- wykaz mierników niezbędnych do wykonania pomiarów rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarciowej i rezystancji uziemienia
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, których przedmiotem były wymiana lub montaż nowej instalacji elektrycznej wewnętrznej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.
- wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
- imienne dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia SEP do 1 kV lub wyższe,
- uprawnienia budowlane branżowe kierownika robót i aktualne zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa.
Termin związania ofertą – 30 dni