Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze - główny inżynier

Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Grzegorz Pul
Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Wodna 7 OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - główny inżynier

Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Wodna 7

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

główny inżynier

1.    Wymagania niezbędne:

1)        wykształcenie wyższe, specjalność – drogowa,

2)        doświadczenie zawodowe w budownictwie drogowym w wykonawstwie minimum 5 lat jako kierownik budowy,

3)        staż pracy min. 1,5 roku w administracji drogowej,

4)        uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie budowy dróg,

5)        przynależność do Podlaskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

6)        znajomość ustawy: Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, O drogach publicznych, Prawo zamówień publicznych,

7)        znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy O pracownikach samorządowych,

8)        bardzo dobra znajomość programów: EXEL, WORD, bardzo dobra umiejętność korzystania z poczty elektronicznej i Internetu,

2.    Wymagania dodatkowe:

1)        umiejętność pracy w zespole,

2)        odporność na stres,

3)        komunikatywność, rzetelność, kreatywność i odpowiedzialność,

4)        prawo jazdy kat. B.

3.    Zakres wykonywanych zadań (główne obowiązki) na stanowisku:

1)        Nadzór w zakresie realizacji obowiązków powierzonych Wydziałowi Drogowo – Mostowemu.

2)        Organizacja, kierowanie i nadzór w zakresie realizacji obowiązków powierzonych Obwodom Drogowo – Mostowym.

3)        Weryfikacja dokumentacji technicznych na obiekty drogowe i inżynierskie.

4)        Weryfikacja kosztorysów inwestorskich na zlecane roboty na obiektach drogowych i inżynierskich.

5)        Bieżąca analiza wykorzystania przydzielonych limitów na utrzymanie dróg i obiektów inżynieryjnych zgodnie obowiązującymi umowami.

6)        Przygotowanie wniosków o dotacje ze środków Unii Europejskiej, Budżetu Państwa i innych źródeł.

7)        Przeciwdziałanie niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać lub powstającym w następstwie robót prowadzonych w pasie drogowym.

8)        Prowadzenie postępowania administracyjnego wraz z przygotowaniem decyzji w sprawach ochrony i zagospodarowania pasa drogowego oraz prowadzenie postępowania egzekucyjnego w tych sprawach.

9)        Prowadzenie postępowania administracyjnego i wykonywanie innych niezbędnych prac związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę.

10)    Wydawanie opinii w sprawach zarządzania ruchem drogowym.

11)    Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego (pomiary ruchu, rejestracja wypadków drogowych, monitoring skrzyżowań z kolejami, kontrole oznakowania).

12)    Branie udziału w pracach Powiatowego Zespołu Uzgadniania Dokumentacji.

13)    Opracowanie planów rocznych i wieloletnich finansowania budowy, utrzymania i ochrony, dróg i obiektów inżynierskich oraz projektów planów rozwoju sieci drogowej.

14)    Pełnienie funkcji odbierającego i inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami zlecanymi przez PZD w ramach organizowanych przetargów.

15)    Organizowanie odbiorów robót i dokonywanie odbiorów robót drogowych i obiektów inżynierskich.

16)    Kontrola robót nadzorowanych przez pracowników obwodów drogowo - mostowych oraz kontrola i ocena pracy tych pracowników.

17)    Wydawanie decyzji administracyjnych w innych sprawach zastrzeżonych przepisami prawa.

18)    Wydawanie opinii – jako zarząd drogi w sprawach zarządzania ruchem na drogach.

19)    Gromadzenie danych i informacji o stanie przejezdności dróg oraz współpraca w tym zakresie ze środkami masowego przekazu.

20)    Planowanie, koordynacja i nadzór nad całokształtem prac przy zimowym utrzymaniu dróg.

21)    Analiza wykorzystania przydzielonych limitów na utrzymanie dróg i obiektów mostowych oraz składanie w tym zakresie informacji ( bieżąca analiza wykorzystania środków finansowych).

22)    Dokonywanie przeglądów technicznych obiektów mostowych zgodnie z prawem budowlanym.

23)    Współpraca ze służbami porządkowymi na terenie Powiatu Sokólskiego.

24)    Współpraca z innymi zarządcami dróg na terenie miasta, gmin Powiatu Sokólskiego i sąsiadujących z nim gmin i powiatów ościennych w zakresie prowadzonych zadań.

 

4.    Wymagane dokumenty:

1)        życiorys (CV) ze zdjęciem,

2)        list motywacyjny,

3)        kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy,

4)        kwestionariusz osobowy,

5)        kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

6)        oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

Wymagane dokumenty dotyczące naboru należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce, ul. Wodna 7, pokój nr 3 – sekretariat lub pocztą na adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, 16-100 Sokółka, ul. Wodna 7 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko” w terminie do dnia 30 stycznia 2007r. i od 31 stycznia do 9 lutego w nowej siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce tj. na ul. Torowej 12, pokój nr 22 – sekretariat lub pocztą na adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, 16 – 100 Sokółka, ul. Torowa 12 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko”

Dokumenty, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Dróg po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sokółce http://sp-sokolka.pbip.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce, ul. Wodna 7.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowy życiorys (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”.

 

 

DYREKTOR

Powiatowego Zarządu Dróg

w Sokółce

 

mgr inż. Grzegorz Pul

 

Sokółka, dnia 18.01.2007