Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Wodna 7
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
główny inżynier
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe, specjalność – drogowa,
2) doświadczenie zawodowe w budownictwie drogowym w wykonawstwie minimum 5 lat jako kierownik budowy,
3) staż pracy min. 1,5 roku w administracji drogowej,
4) uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie budowy dróg,
5) przynależność do Podlaskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
6) znajomość ustawy: Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, O drogach publicznych, Prawo zamówień publicznych,
7) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy O pracownikach samorządowych,
8) bardzo dobra znajomość programów: EXEL, WORD, bardzo dobra umiejętność korzystania z poczty elektronicznej i Internetu,
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność pracy w zespole,
2) odporność na stres,
3) komunikatywność, rzetelność, kreatywność i odpowiedzialność,
4) prawo jazdy kat. B.
3. Zakres wykonywanych zadań (główne obowiązki) na stanowisku:
1) Nadzór w zakresie realizacji obowiązków powierzonych Wydziałowi Drogowo – Mostowemu.
2) Organizacja, kierowanie i nadzór w zakresie realizacji obowiązków powierzonych Obwodom Drogowo – Mostowym.
3) Weryfikacja dokumentacji technicznych na obiekty drogowe i inżynierskie.
4) Weryfikacja kosztorysów inwestorskich na zlecane roboty na obiektach drogowych i inżynierskich.
5) Bieżąca analiza wykorzystania przydzielonych limitów na utrzymanie dróg i obiektów inżynieryjnych zgodnie obowiązującymi umowami.
6) Przygotowanie wniosków o dotacje ze środków Unii Europejskiej, Budżetu Państwa i innych źródeł.
7) Przeciwdziałanie niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać lub powstającym w następstwie robót prowadzonych w pasie drogowym.
8) Prowadzenie postępowania administracyjnego wraz z przygotowaniem decyzji w sprawach ochrony i zagospodarowania pasa drogowego oraz prowadzenie postępowania egzekucyjnego w tych sprawach.
9) Prowadzenie postępowania administracyjnego i wykonywanie innych niezbędnych prac związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
10) Wydawanie opinii w sprawach zarządzania ruchem drogowym.
11) Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego (pomiary ruchu, rejestracja wypadków drogowych, monitoring skrzyżowań z kolejami, kontrole oznakowania).
12) Branie udziału w pracach Powiatowego Zespołu Uzgadniania Dokumentacji.
13) Opracowanie planów rocznych i wieloletnich finansowania budowy, utrzymania i ochrony, dróg i obiektów inżynierskich oraz projektów planów rozwoju sieci drogowej.
14) Pełnienie funkcji odbierającego i inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami zlecanymi przez PZD w ramach organizowanych przetargów.
15) Organizowanie odbiorów robót i dokonywanie odbiorów robót drogowych i obiektów inżynierskich.
16) Kontrola robót nadzorowanych przez pracowników obwodów drogowo - mostowych oraz kontrola i ocena pracy tych pracowników.
17) Wydawanie decyzji administracyjnych w innych sprawach zastrzeżonych przepisami prawa.
18) Wydawanie opinii – jako zarząd drogi w sprawach zarządzania ruchem na drogach.
19) Gromadzenie danych i informacji o stanie przejezdności dróg oraz współpraca w tym zakresie ze środkami masowego przekazu.
20) Planowanie, koordynacja i nadzór nad całokształtem prac przy zimowym utrzymaniu dróg.
21) Analiza wykorzystania przydzielonych limitów na utrzymanie dróg i obiektów mostowych oraz składanie w tym zakresie informacji ( bieżąca analiza wykorzystania środków finansowych).
22) Dokonywanie przeglądów technicznych obiektów mostowych zgodnie z prawem budowlanym.
23) Współpraca ze służbami porządkowymi na terenie Powiatu Sokólskiego.
24) Współpraca z innymi zarządcami dróg na terenie miasta, gmin Powiatu Sokólskiego i sąsiadujących z nim gmin i powiatów ościennych w zakresie prowadzonych zadań.
4. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV) ze zdjęciem,
2) list motywacyjny,
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy,
4) kwestionariusz osobowy,
5) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
Wymagane dokumenty dotyczące naboru należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce, ul. Wodna 7, pokój nr 3 – sekretariat lub pocztą na adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, 16-100 Sokółka, ul. Wodna 7 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko” w terminie do dnia 30 stycznia 2007r. i od 31 stycznia do 9 lutego w nowej siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce tj. na ul. Torowej 12, pokój nr 22 – sekretariat lub pocztą na adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, 16 – 100 Sokółka, ul. Torowa 12 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko”
Dokumenty, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Dróg po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sokółce http://sp-sokolka.pbip.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce, ul. Wodna 7.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowy życiorys (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”.
|
DYREKTOR Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce
mgr inż. Grzegorz Pul
|
Sokółka, dnia 18.01.2007