NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Osoba odpowiedzialna za treść informacji: Grzegorz Pul

Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Wodna 7

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

starszy inspektor powiatowy d/s zamówień publicznych

1. Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie wyższe,

2) biegła znajomość ustawy: Prawo zamówień publicznych,

3) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy O pracownikach samorządowych,

4) znajomość ustawy: O drogach publicznych. Prawo budowlane

5)dobra znajomość programów: EXEL, WORD, ACCESS, Norma,
(i) dobra umiejętność korzystania z poczty elektronicznej i Internetu,
7) staż pracy min. 5 lat w administracji drogowej.

2. Wymagania dodatkowe:

1) umiejętność pracy w zespole,

2) odporność na stres,

3) komunikatywność, rzetelność, kreatywność i odpowiedzialność

4) prawo jazdy kat. B.

3. Zakres wykonywanych zadań (główne obowiązki) na stanowisku:

1) Przygotowywanie warunków technicznych do przetargów wraz z oszacowaniem wartości zamówienia.

2) Przygotowanie treści ogłoszenia o przetargu oraz ogłoszenie jego zgodnie z obowiązującymi przepisami.

3) Przygotowywanie projektów umów i aktualizacja obowiązujących umów na usługi i roboty we współpracy z radcą prawnym.

4) Przygotowanie dokumentów do przetargów zgodnie obowiązującymi przepisami.

5) Prowadzenie dokumentacji postępowania w sprawie udzielenia Zamówienia.

6) Wydawanie lub wysyłanie oferentom SIWZ.

7) Przyjmowanie i rejestr zapytań oferentów odnośnie treści SIWZ lub innych dokumentów.

8) Przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania oferentów w sprawach proceduralnych.

9) Przekazywanie wyjaśnień lub informacji o zmianach w SIWZ.

10) Powiadamianie oferentów o wynikach przetargów.

11) Uczestniczeniu w pracach komisji przetargowej ds. zamówień publicznych zgodnie z pełnioną w niej funkcją i regulaminem komisji.

12) Przygotowanie wniosków o dotacje ze środków Unii Europejskiej, Budżetu Państwa i innych źródeł.

13) Prowadzenie postępowania administracyjnego i wykonywanie innych niezbędnych prac związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę.

4. Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV) ze zdjęciem.

2) list motywacyjny,

3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy.

4) kwestionariusz osobowy,

5) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

Wymagane dokumenty dotyczące naboru należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce, ul. Wodna 7, pokój nr 3 - sekretariat lub pocztą na adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, 16-100 Sokółka, ul. Wodna 7 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko" w terminie do dnia 19 stycznia 2007.

Dokumenty, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Dróg po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sokółce http://sp-sokolka.pbip.pl/oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce, ul. Wodna 7.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowy życiorys (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)".


DYREKTOR

Powiatowego Zarządu Dróg

Grzegorz Pul


Sokółka, dnia 4.01.2007

Pliki: